Haber

Arçelik'ten Playstation 3 Hediyeli LCD TV Kampanyası

Bahadır Yaramış, 27 Aralık 2007 Perşembe 23:52




Arçelik Full HD, 96' özelliklerine sahip LCD TV ile PS3 hediye kampanyası başlattı. Yeni alacak oyuncular için güzel bir haber, darısı diğer firmalara diyoruz.

Facebook Yorumlar ()

TrGamer Yorumlar (37)

Onaysız yorum eklemek için üye girişi yapmalısınız.
Yazan  
Yorum  
Vazgeç Gönder

Sayfa: 1 / 3

Gezgin Samuray

Üyelik Tarihi
12.06.2001
Offline

07 Ocak 2008 Pazartesi 02:18:13

Bazı iddaalı yorumlar gördüm bazı arkadaşlardan, hatta bazıları bence reklam derecesinde gösteriyordu kendini. Böyle kampanyaların zaten tek amacı vardı; müşteri çekmek. Fiyata baktığımızda bize çok iyi bişeyler sunmuyor diğer HD tvlerle karşılaştığımızda. Hatta kimi tvlere oranla biraz daha pahalı olduğunu bile söyleyebiliriz (PS3 fiyatını 1000 YTL civarı olarak hesaplarsak) İşin doğrusu bir de kalite meselesi var elbette. Hemen hemen dünya çapındaki tüm firmalar yüksek teknoloji ürünlerini ucuz üretim gücü sağlayan çin'de yapıyorlar. (PS3'ler de dahil buna) Ama burada markanın o alanda sahip olduğu teknoloji öne çıkıyor ve Toshiba, Sony, Samsung gibi firmaların çok daha fazla miktarlar bunlara yatırım yaptığı da aşikardır. Burada Arçelik'in kötü olduğunu söylemiyorum aksine bir çok elektronik üründe dünya çapında bir marka olduğunu söylememiz hiç yanlış olmaz (senelerden bir arçelik tv kullanıcısıyımdır mesela) Ama HD teknolojisi daha çok yeni ve çok daha uzun bir yolu var. İlerde diğer firmaları elbette yakayacaktır Arçelik de bu konuda ama henüz diğerleriyle eşdeğerdir demek için çok erken. Benim kendi düşüncem, en kalitesi Sony ve Toshiba olmakla (piksel kalitesi vs. karşılaştırmalı örneklerle bunu belirtiyorum) ekonomiklik açısından da Samsung hemen hemen eşdeğer bir HDTV özelliği taşımakta. Ama şu anda yapılan oyunların PS3'ün potansiyelinin %10-20'sini kullandığımızı düşünürsek herhangi bir HD Ready TV'de şu anki potansiyeli oldukça iyi karşılar. Ama geleceği düşünerek yatırım yapmak her zaman daha akıllıcadır. Bu faktörleri göz önünde bulunudurmanızı tavsiye ederim.

1208

Üyelik Tarihi
01.12.2004
Offline

05 Ocak 2008 Cumartesi 19:02:52

[gökberk kardeşler] - 03 Ocak 2008 Perşembe 20:26
lutfen yorumlarinizi korsani karistirmadan yapin
******o zaman ps3ler bizden oyunlar senden :))))

fethibaba

Üyelik Tarihi
04.01.2008
Offline

04 Ocak 2008 Cuma 13:03:32

24 SENEDİR ARÇELİK YETKİLİ SERVİSİYİM.ARKADAŞLAR ARÇELİĞİ YERDEN YERE VURANDA VAR ÖVENDE VAR.ANCAK UNUTMAYIN ALDIĞINIZ ÜRÜNÜN ARIZALANMAYACAĞI DİYE BİR KAİDE YOK GARANTİ BELGESİNDE.BİR ÜRÜNÜ ALIRKEN SERVİSİNE BAKIN VE KALİTESİNE.YOK ARÇELİK ÇİNDE ÜRETİYOMUŞ YOK ÇOK KALİTESİZMİŞ.BEYLER EĞER ÇİNDE ÜRETİM YAPILMASA HALA 72 EKRAN TV YE 2000 YTL VERİYODUNUZ.AYRICA BİLİNÇSİZCE KONUŞULUYO.ORDA İŞÇİLİK UCUZ PARÇA AYNI PARÇA.SERVİSE GELİNCE BUNU BİR KENARA KAYDEDİN ON SENE SONRA ELEKTRONİKTE TEK LİDER ARÇELİK OLACAK.ÇOK BÜYÜK YATIRIMLAR YAPILDI.KENDİNİZE İYİ BAKIN.YORUMLARINIZ YADA ELEŞTRİLERİNİZ DÜZEYLİ OLSUN.

.....

Lütfen yorumlarımızı küçük karakterler kullanarak yazalım. Emre - TrGamer

gökberk kardeşler

Üyelik Tarihi
19.05.2006
Offline

03 Ocak 2008 Perşembe 20:26:40

lutfen yorumlarinizi korsani karistirmadan yapin

Taner Turan

Üyelik Tarihi
09.08.2006
Offline

02 Ocak 2008 Çarşamba 09:05:02

Alttaki yoruma katiliyorum, oyunlari pahali, benim ps3 um yatiyor, xbox 360 imda yatiyor, hep pc calisiyor. En krali pc yi buyuk bir lcd ekrana baglayip guzel guzel oyun oynamak.

Ankara

Üyelik Tarihi
26.07.2002
Offline

01 Ocak 2008 Salı 21:30:33

Xbox 360 verse hadi neyse. Fakat diyelim aldınız. PS3 öyle yatar. 3 tane oyununu alsanız konsolun parasını çıkartırsınız. PS3 oyunları çok pahalı.

ozgur106

Üyelik Tarihi
07.12.2005
Offline

31 Aralık 2007 Pazartesi 11:19:31

Kazıklanmayın !! Bunu buldum verdikleri ps3 40 gb kararı siz verin

94 Ekran Arçelik internet sitesinden alıntı ; Peşin Fiyatı 3.600 YTL (Muadili Toshiba 2.400 YTL)

106 Ekran Olan (Muadili Toshiba 3.599);
Peşin Fiyatı 4.554 YTL

predatör

Üyelik Tarihi
18.11.2005
Offline

31 Aralık 2007 Pazartesi 09:56:04

Böyşle kampanyalar yaparak adam kandırmaya çalışıyorlar(Bence)

irresolute

Üyelik Tarihi
24.06.2007
Offline

31 Aralık 2007 Pazartesi 08:45:22

[tequierogs] un dediğine bende katılıyorum kesinlikle arcelik'e ps3 için o kadar para baglamayın samsung'un 106lıgı cok ii ben onu kullanıyorum ve hiçbir şikayetim yok tmm belki ps3 eksik ama onu da 1ay soora alıcam.....bence de panasonic ve samsung'dan sasmayın tv'de

tequierogs

Üyelik Tarihi
18.06.2002
Offline

30 Aralık 2007 Pazar 11:40:27

şu FULL HD olayına takılmayın hiç.dünyada full hd yayın yapan kanal yok.ps3 oyunlarının da hepsi full hd değil.
ayrıca full hd tvler sd yayın esnasında(bildiğimiz digiturk, uydu vs.) hd ready tvlere göre görüntüyü ekrana uyarlamakta zorluk çekiyor ve hd ready bir televizyona göre daha kötü görüntü veriyor.ayrıca lcd'lerin plazmalara göre sd yayınlarda çok daha kötü olduğunu söylememe bile gerek yok.

ha tabi ben sadece ps3 oynuyacağım bu tv ile derseniz buyrun alın,zaten böyle düşünen insanın evinde 2-3 tane lcd veya plazması daha vardır yani parası vardır,gidip de 3ün 5in hesabını yapmaz.

önerim 4000 tl civarını bu kombinasyona bağlamak yerine 2500tl civarı panasonic veya samsungun 106 ekran çok iyi hd ready plazmaları var,üstüne de 800 tl ps3,çok daha mantıklı bir çözüm..

nesip

Üyelik Tarihi
26.07.2005
Offline

30 Aralık 2007 Pazar 01:06:57

biraz daha erken çıksaydı, hem tv hemde ps3 alacaktık keçke 2 ay önce çıksaydı bu kampanya. tv daha yeni aldık.:(

Onur Yahya Öner

Üyelik Tarihi
07.09.2007
Offline

29 Aralık 2007 Cumartesi 21:11:19

fikir güzel mekan güzel ama yemezler.....abi HD tv yi hayatta ya 1 ayda 2 kez alacağız....bu kadar az alma şansızımız varken bunu arçelikle doldurmak hiç de iyi olmaz kendi görüşümce...ama ps3 vermesi de göz ardı edilecek gibi değil...ancaaaaaak alt yazıları çok hızlı geçiyorlar....yani anladınız siz onu..ikilemde kaldırıcı bir kampanya....iyi oynamalar

Ludacris

Üyelik Tarihi
04.12.2003
Offline

29 Aralık 2007 Cumartesi 20:43:06

Cok guzel bi kampanya olmus. Iki urunu birden aradan cikartabiliriz :) ...

striker1

Üyelik Tarihi
12.12.2003
Offline

29 Aralık 2007 Cumartesi 20:07:01

PS3 verilmesi iyi güzelde Arçelik TV alınmaz. :)

sad-t never die

Üyelik Tarihi
30.12.2002
Offline

29 Aralık 2007 Cumartesi 11:55:11

dinocrisis bence sen çölde gezme :D bende 2 hdd aldım samsung tıkır tıkır çalısıyor daha bu hafta s850 foto makınesı aldım harika makine ama bir arkadasım dvd yazıcısını aldı hiç memnun değil o yüzden bazı durumlarda yorumlarla hareket etmek lazım