Haber

GRIM FANDANGO Remastered Türkçe yama

Alper Kurt, 28 Ocak 2015 Çarşamba 18:17


Tim abimiz de biz garipleri sevindirdi ve Grim Fandango Remastered olarak efsaneyi yeniden piyasaya sürdü. Ben de oyunu edinmişken bir deneyeyim dedim eski yama çalışacak mı diye. Tahmin edin ne oldu, tabii ki ÇALIŞTI!

13.09.2015 tarihiyle güncelleme: çok şükür yamayı bitirdim. Aşağıdaki linkten alabilirsiniz.

http://www.mediafire.com/download/0kpen518ricbp9v/grim.rar

Commentary bölümünü çevirmeye vaktim olmadı, belki sonra bilemiyorum. Ama neredeyse tüm yazım yanlışlarını, cümle düşüklüğü olan kısımları, yanlış ünsüz benzeşmeleri vs. vs. hepsini düzelttiğime inanıyorum. Proof readingin üzerine 5bin küsür satırı tek tek okudum. Mutlaka yine yanlışlar çıkacaktır. Burada belirtirseniz sevinirim. Nasıl kurulacağını dosyanın içinde anlattım. Geri dönüşlerinizi bekliyorum. Emeği geçen herkese teşekkürler.

31.01.2015 tarihiyle güncelleme: Ahmet Çelik arkadaşımız sağolsun Türkçe karakterleri nasıl yapacağımı gösterdi. Ben de yaptığım iş tam olsun bari diye Türkçe karakterleri düzenleyip, yaptığım hataları düzelteceğim. Ayrıca Commentary bölümünü de düzeltip, Double Fine'a resmi yama olması için mail atacağım, bilmiyorum kabul ederler mi... Yalnız bu biraz zaman alacak, önceki yamayı kaldırmıyorum, oynamak isteyenler oynayabilir. Herhangi bir sıkıntı yok o yamada. Diğerleri ise beklemede kalınız lütfen.

Önemli not: Türkçe yama kayıt yapmayı engellemiyor. Olur olmadık dedikodular yayılmasın. Exenizi yönetici olarak çalıştırırsanız sorun kalmaz.



Facebook Yorumlar ()

TrGamer Yorumlar (11)

Onaysız yorum eklemek için üye girişi yapmalısınız.
Yazan  
Yorum  
Vazgeç Gönder

Sayfa: 1 / 1

Emirhan

Üyelik Tarihi
04.03.2015
Offline

04 Mart 2015 Çarşamba 18:30:51

Link açılmıyor bide nasıl kurucaz

Burak Varol

Üyelik Tarihi
17.01.2015
Offline

31 Ocak 2015 Cumartesi 21:41:10

Arkadaşlar yama sorunsuz şekilde çalışmakta şuanda. Kendim oynuyorum. Sadece verilen direktifleri düzün şekilde okuyunuz. :)

Alper - TrGamer

Üyelik Tarihi
20.04.2003
Offline

31 Ocak 2015 Cumartesi 21:15:32

Bu arada Türkçe yama kayıt yapmayı engellemiyor, yönetici olarak çalıştırmanız lazım eğer kayıtla ilgili sorunlarınız varsa...

Gökçin, hayır senaryoyu niye etkilesin, evladıma bakar gibi yaptım ben bu çeviriyi ki hala uğraşıyorum Türkçe karakterleri halledebilmek için.

Alper - TrGamer

Üyelik Tarihi
20.04.2003
Offline

31 Ocak 2015 Cumartesi 21:07:04

Apmomo: Yama çalışıyor tes ettim fakat oyunun ilk intro sunda açamıyoruz altyazıları :(
Oyunun ilk introsunda oyunu ilk kez çalıştırırken açamazsınız tabii ki. Çünkü oyuna girdikten sonra menüleri aktif hale getiriyoruz. Gelişmiş seçenekler bölümünde ara sahneleri göster var. O bölümden bütün videoları tekrar izleyebilirsiniz.

Spartacus

Üyelik Tarihi
31.01.2015
Offline

31 Ocak 2015 Cumartesi 19:42:28

Türkçe Yama oyunda kayıt yapmayı engelliyor ? Bunun bir çözümü var mı ?

Gökçin

Üyelik Tarihi
31.01.2015
Offline

31 Ocak 2015 Cumartesi 08:20:08

Türkçe yama, hikayeyle uyumlu mu? herhangi bir sorun çıkar mı?

Apmomo

Üyelik Tarihi
30.01.2015
Offline

31 Ocak 2015 Cumartesi 01:43:21

Yama çalışıyor tes ettim fakat oyunun ilk intro sunda açamıyoruz altyazıları :(

Apmomo

Üyelik Tarihi
30.01.2015
Offline

30 Ocak 2015 Cuma 16:22:29

Türkçe fontları ile güncellendiğinde hiçbir sorun kalmıyor commentary ksımı dışında sanırım . Zaten o kısımda beni pek ilgilendirmiyor ilk defa oynayacağım için . Yaklaşık 4 sene önce oyunu teknik sebepler ve türkçe yama olmayışı ( Silent hill 1i de ingilizce bitirmiştim fakat bu oyun sanki daha fazla istiyor ingilizce ) ki olsa bile teknik sıkıntılar oldu . Bu haber çok iyi oldu Commentary dışındaki tüm yama sorunsuz olduğunda ilk işim oyunu bitirmek olucak . Fahrenheit ve resident evil den sonra remastered şöleni oldu bu ay . Birde life is strange gibi güzel bi adventure ile daha karşılaştık . Adventure türü için mükemmel bir ay :)

clxi

Üyelik Tarihi
11.07.2005
Offline

30 Ocak 2015 Cuma 16:01:04

türkçe fontları da hallettim. donanımhaberdeki mesaj kutunuza bakınız.

Alper - TrGamer

Üyelik Tarihi
20.04.2003
Offline

30 Ocak 2015 Cuma 08:22:36

clxi: Merhaba,
Bu dosyada text dosyasındaki teknik olarak hataları giderdim. Satır atlamaları, tanımsız karakterler filan.
İngilizce kalan kısımları filan ekledim ingilizce okumak isteyen olur diye.
http://www53.zippyshare.com/v/vHHSTkzU/file.html
Çok teşekkürler, hemen habere ekliyorum. Bunu Türkçe karakterlerle yapabilme imkanımız var mı acaba ?

clxi

Üyelik Tarihi
11.07.2005
Offline

30 Ocak 2015 Cuma 01:36:41

Merhaba,
Bu dosyada text dosyasındaki teknik olarak hataları giderdim. Satır atlamaları, tanımsız karakterler filan.
İngilizce kalan kısımları filan ekledim ingilizce okumak isteyen olur diye.
http://www53.zippyshare.com/v/vHHSTkzU/file.html