Haber

Project CARS' ın çıkış videosu yayınlandı.

Abdullah ŞENEL, 04 Mayıs 2015 Pazartesi 23:37


Project CARS' ın çıkış videosu yayınlandı. Oyun 7 Mayıs'ta PC, PlayStation 4, ve Xbox One için çıkışını gerçekleştirecek.

Facebook Yorumlar ()

TrGamer Yorumlar (21)

Onaysız yorum eklemek için üye girişi yapmalısınız.
Yazan  
Yorum  
Vazgeç Gönder

Sayfa: 1 / 2

Hedgehog

Üyelik Tarihi
23.10.2002
Offline

28 Şubat 2017 Salı 13:53:05

TRGamer ailesi, siteyi eskisi gibi canlı olarak görmek istiyoruz. Bu haliyle görmek gerçekten üzücü :(

porsux

Üyelik Tarihi
14.11.2010
Offline

20 Şubat 2017 Pazartesi 23:06:11

Yok mu bir gelişme.

KARTALIZMA

Üyelik Tarihi
18.01.2006
Offline

15 Aralık 2016 Perşembe 15:19:51

Hocam kapatın siteyi. Beklemeye alın. Bu haliyle gözükmesi üzücü. Eski haliyle hatırlayalım.

serkan çetin

Üyelik Tarihi
16.08.2008
Offline

29 Ekim 2016 Cumartesi 01:15:00

Slm sevgili trgamer eskiye dönüş olsun artık özledik canlansin yine buralar

Cihan KILIC

Üyelik Tarihi
20.08.2005
Offline

22 Mart 2016 Salı 21:32:48

Güzel oyun

Yalçın Okur

Üyelik Tarihi
16.04.2014
Offline

01 Mart 2016 Salı 10:55:18

TRGAMER ailesi eğer beni duyuyor iseniz lütfen admin panelini bizlere verin bu sayfayı yaşatmaya devam edelim madem bıraktınız. yalcinokur@hotmail.com.tr

americane

Üyelik Tarihi
19.02.2005
Offline

14 Aralık 2015 Pazartesi 12:18:39

Eski performansı beklemek çok zor siteden. Belki zamanı olan , üni okuyan gençlere verirlerse siteyi ancak öyle olur. Bu iş biraz hobi işi gibi. Forum çok aktifti eskiden , hatırlayanlar vardır güzeldi be :)

eonder87

Üyelik Tarihi
26.06.2006
Offline

26 Kasım 2015 Perşembe 18:56:16

Geri dönmenizi umut ederim... bizim gibi 2005-2006 yılından beridir üye olanlar sizi bırakmıyorsa siz de bırakmayınız... TRGamer ailesi inşallah tekrardan kaldığınız yerden yazmaya başlarsınız... özellikle köşe yazılarınızı bile özlüyorum...

ÖZLENİYORSUNUZ.... Merlinin Kazanı gibi sitelere mahkum ettiniz bizi...

Tutesh

Üyelik Tarihi
12.07.2005
Offline

15 Kasım 2015 Pazar 22:14:46

en derli toplu sitelerden biriydi, umarım geri dönersiniz...

mkidd

Üyelik Tarihi
09.02.2005
Offline

10 Kasım 2015 Salı 18:34:55

Artik sitenin idaresiyle ulasan arkadaslara bir sey mi oldu diye merak etmeyek basladim. Ses verin olm? Aloo?!?

Gérard

Üyelik Tarihi
25.12.2003
Offline

03 Kasım 2015 Salı 18:18:40

Üzücü...

So_Empty

Üyelik Tarihi
06.08.2008
Offline

16 Eylül 2015 Çarşamba 11:02:33

Siteyi ve içeriğini tekrardan ele alacaklardır diye düşünüyorum. Bunca yıllık emeğin çöpe atılacağı kanısında değilim. Ancak en azından bir bilgilendirme vs. sunulsa faydalı olur. Trgamer'in en yakın zamanda hayata dönmesini diliyorum.

Akon

Üyelik Tarihi
29.08.2015
Offline

29 Ağustos 2015 Cumartesi 18:26:16

Yahu kaç aydır haber yok inceleme yok yok baba yok.

Yakışmıyor üzülüyoruz, oyunları senelerdir takip ettiğimiz yegane siteydiniz. Hayır ne oldu, nasıl oldu bu hale geldi anlamak mümkün değil.

Site en azından haber ve inceleme kısmın gönüllü yardım edeceklere yönelmeli. Eskiden efsane bir forumu vardı saatlerce konuşup tartıştığımız o güzel forum şimdi yenilenmiş hali ile girip bakasım bile gelmiyor. Yenilik şart ne olur, ne yapılır bilmiyorum.

Lazımsa gönüllü yardım etmeyede hazırım, ing düzeyim iyi haber ekleme kısımında yardıma hazırım. İnceleme işinde ise kendime güvensem yardım ederdim olursa onada el atarız.

Keskin472

Üyelik Tarihi
29.08.2015
Offline

29 Ağustos 2015 Cumartesi 02:11:26

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.laft.spacejumper destek olursanız sevinirim

Pistons

Üyelik Tarihi
25.06.2005
Offline

28 Ağustos 2015 Cuma 14:38:28

Bu sitenin bu hale gelmesini istemezdim. Keske geri donus yapan olsa da en azindan biz yardimci olmaya calissak.